Πτυχίο IELTS (International English Language Testing System)

To πτυχίο IELTS (International English Language Testing System) αποτελεί ένα ειδικό πτυχίο της αγγλικής γλώσσας, το οποίο αναγνωρίζεται διεθνώς και πιστοποιεί την επαρκή γλωσσομάθειά σας για εργασία και σπουδές σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Πιο συγκεκριμένα, η πιστοποίηση IELTS αποτελεί προϋπόθεση για εισαγωγή σε προπτυχιακά ή και μεταπτυχιακά προγράμματα σε περισσότερα από 1.200 εκπαιδευτικά ιδρύματα σε όλο τον κόσμο.

Ακόμα, πιστοποιεί την ικανότητα των υποψηφίων για εργασία στο εξωτερικό, όπου η επίσημη γλώσσα είναι η Αγγλική.

Το IELTS διοργανώνεται από το British Council και το Πανεπιστήμιο του Cambridge και αναγνωρίζεται από τον ΑΣΕΠ.

Προετοιμασία για το IELTS στα ASSOS για High Score IELTS Results

Στα ASSOS, No 1 ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ στη Β. Ελλάδα, με 25 χρόνια εμπειρίας, καταφέραμε να αγγίζουμε κάθε χρόνο υψηλά Scores στο IELTS.

H εξειδικευμένη ομάδα καθηγητών στα ASSOS και η μαθητοκεντρική μέθοδος διδασκαλίας που ακολουθούμε μας φέρνει κάθε χρόνο στη κορυφή!

Στα φροντιστήρια του ομίλου μας, θα έχετε τη δυνατότητα να εκπαιδευτείτε από εξειδικευμένους Native Speakers καθηγητές, οι οποίοι θα σας προετοιμάσουν για να πετύχετε, τουλάχιστον, 1 βαθμό παραπάνω από το score που επιθυμείτε.

Ποιες εκδοχές του IELTS υπάρχουν;

Υπάρχουν δύο διαφορετικές εκδοχές του IELTS, ανάλογα με το λόγο μελλοντικής χρήσης του. Το Academic και το General Training Module.

Υπάρχει δυνατότητα επιλογής να δοθεί η εξέταση IELTS Academic on Paper ή on Computer.

IELTS Academic

Πάνω από 3,7 εκατομμύρια φοιτητές σπουδάζουν στο εξωτερικό κάθε χρόνο. Πολλοί φοιτητές σπουδάζουν σε αγγλόφωνες χώρες, όπως η Αυστραλία, ο Καναδάς, η Νέα Ζηλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι σπουδές σε μια αγγλόφωνη χώρα προσφέρει πολλές ευκαιρίες. Μπορεί, επίσης, να σας επιτρέψει να ειδικευτείτε σε έναν συγκεκριμένο τομέα ή να αποκτήσετε τη θέση εργασίας που θέλετε μόλις ολοκληρώσετε την εκπαίδευσή σας.

Προετοιμασία για ένα ανώτερο ακαδημαϊκό περιβάλλον!

Το IELTS Academic εξετάζει το αν ο υποψήφιος έχει το επιθυμητό επίπεδο αγγλικής γλώσσας, που απαιτείται από ένα ακαδημαϊκό, ανώτερης εκπαίδευσης περιβάλλον.

Στο τεστ εντοπίζονται κάποια από τα χαρακτηριστικά του ακαδημαϊκού λόγου και αξιολογείται το αν είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τις σπουδές ή την κατάρτισή σας.

Πιο συγκεκριμένα, το IELTS σάς προετοιμάζει για :

  • Nα σπουδάσετε σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό, σε οποιοδήποτε ελληνικό ή ξένο πανεπιστήμιο.
  • Nα εργαστείτε σε έναν επαγγελματικό οργανισμό στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό.
  • Nα υποβάλετε αίτηση για μια φοιτητική βίζα Tier 4 σε ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα που απαιτεί τη βίζα Tier 4 στη Βρετανία.

Πριν εγγραφείτε στις εξετάσεις, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει ποιος τύπος του τεστ ζητείται από τα ιδρύματα στα οποία κάνετε αίτηση.

Οι Specialized IELTS Instructors της ASSOS θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε!

Ποια πανεπιστήμια αναγνωρίζουν το IELTS;

Το IELTS είναι αναγνωρισμένο σε πάνω από 11.000 παρόχους εκπαίδευσης και κατάρτισης σε όλο τον κόσμο.

Ορισμένα πανεπιστήμια σε μη αγγλόφωνες χώρες απαιτούν, επίσης, βαθμολογία IELTS εάν το μάθημα που πρόκειται να παρακολουθήσετε διδάσκεται στα αγγλικά.

IELTS General Training

Το IELTS General Training εξετάζει το επίπεδο της αγγλικής γλώσσας σε πρακτικό, καθημερινό επίπεδο.

Οι ενότητες και οι ασκήσεις εξετάζουν το επίπεδο γλωσσομάθειας, τόσο στο χώρο εργασίας, όσο και στις διάφορες κοινωνικές περιστάσεις.

IELTS for work

Τα αγγλικά είναι η τρίτη πιο συχνά ομιλούμενη γλώσσα στον κόσμο. Η λήψη του IELTS, η επίτευξη ενός τεστ IELTS, αλλά και η επίτευξη βαθμολογίας 6 ή παραπάνω, μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τις προοπτικές εργασίας σας.

Αποδεικνύει, επίσης, στους εργοδότες ότι δεσμεύεστε να εργάζεστε και να ζείτε στη χώρα.

Ποιοι επαγγελματικοί φορείς απαιτούν IELTS Test;

Πολλοί από τους φορείς εγγραφής που δέχονται το IELTS αντιπροσωπεύουν τα επαγγέλματα υγειονομικής περίθαλψης.

Αυτό περιλαμβάνει κλάδους όπως η νοσηλευτική, η ιατρική και η φαρμακευτική, όπου η γνώση της αγγλικής γλώσσας είναι κρίσιμης σημασίας.

Άλλοι επαγγελματικοί φορείς σε συγκεκριμένες χώρες που απαιτούν ένα IELTS Test περιλαμβάνουν τη λογιστική, τη μηχανική, τη νομική και την κτηνιατρική πρακτική.

Επίσης, ένα ευρύ φάσμα άλλων εργοδοτών από τομείς όπως τα οικονομικά, η κυβέρνηση, οι κατασκευές, η ενέργεια, η αεροπορία και ο τουρισμός απαιτούν μια καλή βαθμολογία στο IELTS.

Τι περιλαμβάνουν οι εξετάσεις για το ειδικό πτυχίο IELTS;

Στο Academic και το General Training Module όλοι οι εξεταζόμενοι λαμβάνουν τα ίδια τεστ Listening και Speaking, αλλά διαφορετικά τεστ Reading και Writing.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε προετοιμαστεί για τον σωστό τύπο δοκιμής!

Οι ενότητες Listening, Reading και Writing όλων των τεστ IELTS ολοκληρώνονται την ίδια ημέρα, χωρίς διακοπές μεταξύ τους.

Η ενότητα Speaking, ωστόσο, μπορεί να ολοκληρωθεί έως και μια εβδομάδα πριν ή μετά τις άλλες εξετάσεις.

Ο συνολικός χρόνος του test είναι 2 ώρες και 45 λεπτά.

Δομή και περιεχόμενο του IELTS Test

Το τεστ περιλαμβάνει 4 ενότητες:

  • Κατανόηση Προφορικού Λόγου (Listening)
  • Κατανόηση Γραπτού Λόγου (Reading)
  • Παραγωγή Γραπτού Λόγου (Writing)
  • Παραγωγή Προφορικού Λόγου (Speaking)
Το IELTS TEST διαρκεί συνολικά 2 ώρες και 45 λεπτά.
Ενότητα Χρόνος Πλήθος ερωτήσεων
Listening 30’ 40
Reading 60' 40
Writing 60' 2 θέματα
Speaking 11-14' Συνέντευξη

IELTS FORMAT

IELTS Listening (30 λεπτά)

Θα ακούσετε τέσσερις ηχογραφήσεις φυσικών αγγλόφωνων και στη συνέχεια θα γράψετε τις απαντήσεις σας σε μια σειρά ερωτήσεων.

Listening 1 – μία συνομιλία μεταξύ δύο ατόμων σε ένα καθημερινό κοινωνικό διάλογο.

Listening 2 – ένας μονόλογος σε ένα καθημερινό κοινωνικό διάλογο, π.χ. μια ομιλία για τις τοπικές συγκοινωνίες.

Listening 3 – μία συνομιλία μέχρι τεσσάρων ατόμων σε τομέα εκπαίδευσης, π.χ. καθηγητής πανεπιστημίου και μαθητής που συζητούν μια εργασία.

Listening 4 – ένας μονόλογος για ένα ακαδημαϊκό θέμα, π.χ. μια πανεπιστημιακή διάλεξη.

Ο βαθμολογητής ελέγχει την ικανότητά σας να κατανοείτε τις ιδέες και λεπτομερείς πραγματικές πληροφορίες, τις απόψεις των ομιλητών, τον σκοπό μιας ομιλίας και στοιχεία της ικανότητάς σας να παρακολουθείτε την ανάπτυξη των ιδεών.

Περιγραφή Listening IELTS

Paper format: Υπάρχουν 4 μέρη με 10 ερωτήσεις το καθένα.

Οι ερωτήσεις είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε οι απαντήσεις να εμφανίζονται με τη σειρά που ακούγονται στο ακουστικό κομμάτι.

Οι ηχογραφήσεις ακούγονται μόνο 1 φορά. Περιλαμβάνουν μια σειρά από διάφορες προφορές, όπως αυστραλιανές, βρετανικές, αμερικανικές και καναδικές.

Χρόνος: Περίπου 30 λεπτά (συν 10 λεπτά χρόνος μεταφοράς απαντήσεων στο απαντολόγιο).

Αριθμός ερωτήσεων: 40

Τύποι ερωτήσεων: Χρησιμοποιείται μια ποικιλία τύπων ερωτήσεων, όπως πολλαπλή επιλογή, αντιστοίχιση, σχέδιο, φόρμα / σημείωση / πίνακα / διάγραμμα ροής, συμπλήρωση περίληψης, συμπλήρωση προτάσεων.

Απαντήσεις: Οι εξεταζόμενοι γράφουν τις απαντήσεις τους στο χαρτί των ερωτήσεων καθώς ακούν και στο τέλος του τεστ δίνονται 10 λεπτά για να μεταφέρουν τις απαντήσεις τους στο απαντολόγιο.
Πρέπει να δίνεται προσοχή όταν γράφετε απαντήσεις στο φύλλο απαντήσεων, καθώς η κακή ορθογραφία και γραμματική τιμωρούνται.

Κάθε ερώτηση βαθμολογείται με 1 βαθμό.

Ασκήσεις IELTS Listening (Ακουστικό μέρος)
Αναλυτική παρουσίαση :
1. Multiple choice (Ασκήσεις Πολλαπλής επιλογής)

Μορφή άσκησης: Στις ασκήσεις πολλαπλών επιλογών, υπάρχει μια ερώτηση που ακολουθείται από 3 πιθανές απαντήσεις ή δίνεται η αρχή μιας πρότασης ακολουθούμενη από 3 πιθανούς τρόπους ολοκλήρωσης της.

Οι εξεταζόμενοι καλούνται να επιλέξουν τη μία σωστή απάντηση Α, Β ή C.

Μερικές φορές, δίνεται στους εξεταζόμενους μια μεγαλύτερη λίστα πιθανών απαντήσεων και τους λένε ότι πρέπει να επιλέξουν περισσότερες από μία.

Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να διαβάσουν προσεκτικά την ερώτηση για να ελέγξουν πόσες απαντήσεις απαιτούνται.

Στόχος της άσκησης: Οι ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών χρησιμοποιούνται για να ελέγξουν ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων.

Μπορεί να ζητηθεί από τον εξεταζόμενο να έχει λεπτομερή κατανόηση συγκεκριμένων σημείων ή συνολική κατανόηση των κύριων σημείων του Listening.

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

2. Matching (Αντιστοίχιση)

Μορφή άσκησης: Οι συμμετέχοντες στο τεστ πρέπει να αντιστοιχίσουν μια αριθμημένη λίστα στοιχείων από το Listening με ένα σύνολο επιλογών στο φύλλο ερωτήσεων.

Στόχος της άσκησης: Η αντιστοίχιση αξιολογεί την ικανότητα της ακρόασης με λεπτομέρεια και κατά πόσον ένας εξεταζόμενος μπορεί να κατανοήσει πληροφορίες που δίνονται σε μια συνομιλία για ένα καθημερινό θέμα, όπως οι διαφορετικοί τύποι διαμονής σε ξενοδοχείο ή ξενώνα.

Αξιολογεί, επιπλέον, την ικανότητα παρακολούθησης μιας συνομιλίας μεταξύ δύο ατόμων. Μπορεί, επίσης, να χρησιμοποιηθεί για την αξιολόγηση της ικανότητας των υποψηφίων να αναγνωρίζουν σχέσεις και συνδέσεις μεταξύ γεγονότων στο κείμενο ακρόασης.

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

3. Σχέδιο, χάρτης, επισήμανση διαγράμματος

Μορφή άσκησης: Οι συμμετέχοντες στο τεστ πρέπει να συμπληρώσουν ετικέτες σε ένα σχέδιο (π.χ. ένα γραφείο ), έναν χάρτη (π.χ. τμήμα μιας χώρας) ή ένα διάγραμμα (π.χ. σε ένα κομμάτι του Η/Υ).
Οι απαντήσεις επιλέγονται, συνήθως, από μια λίστα στο φύλλο ερωτήσεων.

Στόχος της άσκησης: Αυτός ο τύπος εργασίας αξιολογεί την ικανότητα κατανόησης, για παράδειγμα, μιας περιγραφής ενός τόπου και τη συσχέτιση αυτής με μια οπτική αναπαράσταση.
Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη δυνατότητα παρακολούθησης γλώσσας, που εκφράζει χωρικές σχέσεις και κατευθύνσεις (π.χ. κατευθείαν πάνω/μέσω της μακρινής πόρτας).

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

4.Φόρμα, σημείωση, πίνακας, διάγραμμα ροής, συμπλήρωση περίληψης

Μορφή άσκησης: Οι συμμετέχοντες στο τεστ πρέπει να συμπληρώσουν τα κενά σε ολόκληρο το κείμενο του Listening ή σε μια περίληψή του.

H περίληψη θα επικεντρωθεί στις κύριες ιδέες/γεγονότα του κειμένου.

Μπορεί να είναι:

  1. μια φόρμα: χρησιμοποιείται συχνά για την καταγραφή πραγματικών στοιχείων, όπως ονόματα, τηλέφωνα, διευθύνσεις.
  2. ένα σύνολο σημειώσεων: χρησιμοποιείται για τη σύνοψη οποιουδήποτε τύπου πληροφοριών, χρησιμοποιώντας τη διάταξη για να δείξει πώς σχετίζονται τα διάφορα στοιχεία μεταξύ τους.
  3. ένας πίνακας: χρησιμοποιείται ως τρόπος σύνοψης πληροφοριών που σχετίζονται με συγκεκριμένες κατηγορίες. Π.χ. τόπος / χρόνος / τιμή,
  4. διάγραμμα ροής: χρησιμοποιείται για τη σύνοψη μιας διαδικασίας που έχει σαφή στάδια, με την κατεύθυνση της διαδικασίας να φαίνεται με βέλη.

Οι υποψήφιοι μπορεί να χρειαστεί να επιλέξουν τις απαντήσεις τους από μια λίστα στο φύλλο ερωτήσεων ή να εντοπίσουν τις λέξεις που λείπουν από την ηχογράφηση, τηρώντας το όριο λέξεων που αναφέρεται στις οδηγίες.

Οι εξεταζόμενοι δεν χρειάζεται να αλλάξουν τις λέξεις από την ηχογράφηση με κανέναν τρόπο.

Οι εξεταζόμενοι θα πρέπει να διαβάσουν τις οδηγίες πολύ προσεκτικά, καθώς ο αριθμός των λέξεων ή των αριθμών που θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν για να καλύψουν τα κενά θα ποικίλλει.

Δίνεται ένα όριο λέξεων, για παράδειγμα «ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ / Η ΕΝΑ ΑΡΙΘΜΟ».

Σε περίπτωση που οι εξεταζόμενοι γράψουν περισσότερες από τον αναφερόμενο αριθμό λέξεων, η απάντηση θεωρείται λανθασμένη και χάνουν μονάδες. Είναι πολύ σημαντικό οι εξεταζόμενοι να πρέπει να ελέγχουν προσεκτικά αυτό το όριο λέξεων για κάθε εργασία.

Στόχος της άσκησης: Εστιάζει στα κύρια σημεία που ένας ακροατής θα καταγράψει φυσικά σε αυτό το είδος καταστάσεων.

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

5. Sentence completion (Ολοκλήρωση πρότασης)

Μορφή άσκησης: Οι συμμετέχοντες στο τεστ πρέπει να διαβάσουν ένα σύνολο προτάσεων που συνοψίζουν βασικές πληροφορίες από όλο το κείμενο ακρόασης ή από ένα μέρος του.

Στη συνέχεια, συμπληρώνουν ένα κενό σε κάθε πρόταση χρησιμοποιώντας πληροφορίες από το κείμενο ακρόασης. Δίνεται όριο λέξεων, για παράδειγμα, «ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΚΑΙ/Η ΑΡΙΘΜΟΣ».

Οι εξεταζόμενοι τιμωρούνται επειδή γράφουν περισσότερες από τον αναφερόμενο αριθμό λέξεων (Οι συμμετέχοντες στο τεστ θα πρέπει να ελέγχουν προσεκτικά αυτό το όριο λέξεων για κάθε εργασία: το όριο είναι είτε ΜΙΑ, ΔΥΟ ή ΤΡΕΙΣ λέξεις).

Οι συμφωνημένες λέξεις δεν θα δοκιμαστούν. Οι λέξεις με παύλα υπολογίζονται ως μεμονωμένες λέξεις.
Στόχος της άσκησης: Η ολοκλήρωση της πρότασης εστιάζει στην ικανότητα αναγνώρισης των βασικών πληροφοριών σε ένα κείμενο ακρόασης. Οι υποψήφιοι πρέπει να κατανοούν λειτουργικές σχέσεις όπως η αιτία και το αποτέλεσμα.

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

6. Short-answer questions (Ερωτήσεις σύντομης απάντησης)

Μορφή άσκησης: Οι συμμετέχοντες στο τεστ πρέπει να διαβάσουν μια ερώτηση και στη συνέχεια να γράψουν μια σύντομη απάντηση, χρησιμοποιώντας πληροφορίες από το κείμενο ακρόασης.

Δίνεται ένα όριο λέξης, για παράδειγμα «ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ/Η ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ». Οι εξεταζόμενοι τιμωρούνται επειδή γράφουν περισσότερες από τον αναφερόμενο αριθμό λέξεων (Οι συμμετέχοντες στο τεστ θα πρέπει να ελέγχουν προσεκτικά αυτό το όριο λέξεων για κάθε άσκηση).

Οι συμφωνημένες λέξεις δε θα δοκιμαστούν. Οι λέξεις με παύλα υπολογίζονται ως μεμονωμένες λέξεις. Μερικές φορές δίνεται στους εξεταζόμενους μια ερώτηση που τους ζητά να απαριθμήσουν δύο ή τρία σημεία.

Στόχος της άσκησης: ακρόασης συγκεκριμένων γεγονότων, όπως μέρη, τιμές ή ώρες, μέσα στο κείμενο ακρόασης.

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

IELTS Reading - Κατανόηση Γραπτού Λόγου (60 λεπτά)

Η ενότητα του Reading αποτελείται από 40 ερωτήσεις, σχεδιασμένες για να αξιολογήσουν ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων ανάγνωσης.

Αυτά περιλαμβάνουν την ανάγνωση για τo νόημα και τις κύριες ιδέες ενός κειμένου, την κατανόηση των λογικών επιχειρημάτων και των απόψεων του συγγραφέα.

Πιο συγκεκριμένα, το IELTS Academic Reading περιλαμβάνει τρία μακροσκελή κείμενα, που κυμαίνονται από το περιγραφικό και το πραγματικό έως το διαλεκτικό και αναλυτικό.

Αυτά προέρχονται από βιβλία, περιοδικά και εφημερίδες. Έχουν επιλεγεί για μη εξειδικευμένο κοινό, αλλά είναι κατάλληλα για άτομα που εισέρχονται σε πανεπιστημιακά μαθήματα ή αναζητούν επαγγελματική εγγραφή.

Περιγραφή IELTS Academic Reading

Paper format: Τρία αποσπάσματα ανάγνωσης με μια ποικιλία ασκήσεων στις οποίες πρέπει να απαντηθούν οι ερωτήσεις

Διάρκεια: 60 λεπτά

Αριθμός ερωτήσεων: 40

Μορφή άσκησης: Χρησιμοποιούνται διάφοροι τύποι ερωτήσεων, όπως:

  • πολλαπλής επιλογής,
  • προσδιορισμός πληροφοριών,
  • προσδιορισμός των απόψεων του συγγραφέα,
  • αντιστοίχιση,
  • αντιστοίχιση επικεφαλίδων,
  • χαρακτηριστικά αντιστοίχισης,
  • αντιστοίχιση τερματισμών προτάσεων,
  • συμπλήρωση πρότασης,
  • συμπλήρωση περίληψης,
  • συμπλήρωση πίνακα,
  • συμπλήρωση διαγράμματος ροής
  • και ερωτήσεις σύντομης απάντησης

Τα κείμενα προέρχονται από ακαδημαϊκά βιβλία, περιοδικά και εφημερίδες. Όλα τα θέματα είναι γενικού ενδιαφέροντος. Ασχολούνται με θέματα που είναι ενδιαφέροντα, αναγνωρίσιμα, κατάλληλα και προσβάσιμα στους υποψηφίους που εισέρχονται σε προπτυχιακά ή μεταπτυχιακά μαθήματα ή αναζητούν εργασία.

Τα κείμενα μπορεί να περιέχουν μη λεκτικό υλικό, όπως διαγράμματα, γραφήματα ή εικονογραφήσεις. Εάν τα κείμενα περιέχουν τεχνικούς όρους, παρέχεται ένα απλό γλωσσάριο.

Οι υποψήφιοι πρέπει να μεταφέρουν τις απαντήσεις τους σε ένα φύλλο απαντήσεων μέσα στο χρονικό περιθώριο που προβλέπεται για την άσκηση.

Δεν προβλέπεται επιπλέον χρόνος για τη μεταφορά των απαντήσεων στο απαντολόγιο.

Πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στη σύνταξη απαντήσεων, καθώς η κακή ορθογραφία και γραμματική επηρεάζουν αρνητικά τη βαθμολογία.

Κάθε ερώτηση αξίζει 1 βαθμό.

Ασκήσεις κατανόησης γραπτού λόγου του IELTS Academic
1. Πολλαπλής επιλογής

Μορφή άσκησης: Οι υποψήφιοι πρέπει να επιλέξουν την καλύτερη απάντηση από τέσσερις εναλλακτικές λύσεις (A, B, C ή D) ή τις δύο καλύτερες απαντήσεις από πέντε εναλλακτικές λύσεις (A, B, C, D ή E) ή τις τρεις καλύτερες απαντήσεις από επτά εναλλακτικές λύσεις (A, B, C, D, E, F ή G).

Οι υποψήφιοι γράφουν το γράμμα της απάντησης που έχουν επιλέξει στο φύλλο απαντήσεων.

Οι ερωτήσεις μπορεί να περιλαμβάνουν τη συμπλήρωση μιας πρότασης, όπου τους δίνεται το πρώτο μέρος μιας πρότασης και στη συνέχεια να επιλέξουν τον καλύτερο τρόπο για να την ολοκληρώσουν από τις επιλογές.
Μια άλλη πιθανή μορφή της άσκησης θα μπορούσε να περιλαμβάνει πλήρεις ερωτήσεις και οι υποψήφιοι με τη σειρά τους να πρέπει να επιλέξουν την επιλογή που ταιριάζει καλύτερα.

Οι ερωτήσεις είναι στην ίδια σειρά με τη ροή του κειμένου: δηλαδή, η απάντηση στο πρώτο ερώτημα αυτής της ομάδας θα βρίσκεται στο κείμενο πριν από την απάντηση στο δεύτερο ερώτημα και ούτω καθεξής.

Αυτός ο τύπος εργασίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί με οποιαδήποτε θεματολογία κειμένου.

Στόχος της άσκησης: Οι πολλαπλές επιλογές δοκιμάζουν ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων ανάγνωσης, συμπεριλαμβανομένης της λεπτομερούς κατανόησης συγκεκριμένων σημείων ή της συνολικής κατανόησης των κύριων σημείων του κειμένου.

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

2. Identifying information (Κατανόηση πληροφοριών)

Μορφή άσκησης: Στους υποψηφίους θα δοθούν ορισμένες δηλώσεις και θα ερωτηθούν: “Συμφωνούν οι ακόλουθες δηλώσεις με τις πληροφορίες του κειμένου;”
Στη συνέχεια, απαιτείται να γράψουν «αληθές», «ψευδές» ή «μη δεδομένο» στα πλαίσια των φύλλων απαντήσεων.

Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τη διαφορά μεταξύ του «ψευδούς» και του «μη δεδομένου». «Ψευδές» σημαίνει ότι το απόσπασμα δηλώνει το αντίθετο από την εν λόγω δήλωση. «Δεν δόθηκε» σημαίνει ότι η δήλωση δεν επιβεβαιώνεται ούτε αντικρούεται από τις πληροφορίες του αποσπάσματος.

Οι μαθητές πρέπει να καταλάβουν ότι οποιαδήποτε γνώση έχουν οι ίδιοι πάνω στο συγκεκριμένο θέμα (έξω από το απόσπασμα) δεν πρέπει να παίζει ρόλο όταν αποφασίζουν για τις απαντήσεις τους.

Στόχος της άσκησης: Οι κατανόηση πληροφοριών αξιολογούν την ικανότητα των υποψηφίων να αναγνωρίζουν συγκεκριμένα σημεία πληροφοριών που υπάρχουν μέσα σε ένα κείμενο.

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

3. Identifying writer’s Views / Claims

Στους υποψηφίους θα δοθούν διάφορες δηλώσεις και θα ερωτηθούν: «Συμφωνούν οι ακόλουθες δηλώσεις με τις απόψεις / ισχυρισμούς του συγγραφέα;».
Υποχρεούνται να γράφουν «ναι», «όχι» ή «δεν δόθηκε», στα πλαίσια του φύλλου απαντήσεων.

Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τη διαφορά μεταξύ του «όχι» και του «μη δεδομένου». «Όχι» σημαίνει ότι οι απόψεις ή οι ισχυρισμοί του συγγραφέα διαφωνούν ρητά με τη δήλωση, δηλαδή ο συγγραφέας κάπου εκφράζει την άποψη ή διατυπώνει έναν ισχυρισμό που είναι αντίθετος με αυτόν που δίνεται στην ερώτηση. «Μη δεδομένο» σημαίνει ότι η άποψη ή ο ισχυρισμός δεν επιβεβαιώνεται ούτε αντικρούεται.

Οι μαθητές πρέπει να καταλάβουν ότι οποιαδήποτε γνώση έχουν οι ίδιοι πάνω στο συγκεκριμένο θέμα (έξω από το απόσπασμα) δεν πρέπει να παίζει ρόλο όταν αποφασίζουν για τις απαντήσεις τους.

Στόχος της άσκησης: Αυτός ο τύπος εργασίας αξιολογεί την ικανότητα των υποψηφίων να αναγνωρίζουν απόψεις ή ιδέες .

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

4. Matching Information

Οι υποψήφιοι πρέπει να εντοπίσουν συγκεκριμένες πληροφορίες μέσα στις παραγράφους / ενότητες ενός κειμένου και να γράψουν σε ποια παράγραφο αντιστοιχεί η κάθε πρόταση.

Μπορεί να τους ζητηθεί να βρουν: συγκεκριμένες λεπτομέρειες, ένα παράδειγμα, έναν λόγο, μια περιγραφή, μια σύγκριση, μια περίληψη, μια εξήγηση.

Δε θα χρειαστεί απαραίτητα να βρουν πληροφορίες σε κάθε παράγραφο / ενότητα του κειμένου, αλλά μπορεί να υπάρχουν περισσότερες από μία πληροφορίες, που οι υποψήφιοι πρέπει να εντοπίσουν σε μια παράγραφο / ενότητα.

Αυτός ο τύπος εργασίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί με οποιοδήποτε κείμενο, καθώς αξιολογεί ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων ανάγνωσης, από τον εντοπισμό λεπτομερειών έως την αναγνώριση μιας περίληψης ή ορισμού.

Στόχος της άσκησης: Οι αντίστοιχες πληροφορίες αξιολογούν την ικανότητα των υποψηφίων να σαρώνουν για συγκεκριμένες πληροφορίες.

Σε αντίθεση με τον τύπο εργασίας 5, αντιστοίχιση επικεφαλίδων, ασχολείται με συγκεκριμένες πληροφορίες και όχι με την κύρια ιδέα.

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

5. Matching headings

Στους υποψηφίους δίνεται ένας κατάλογος επικεφαλίδων, που συνήθως ταυτίζονται με πεζούς λατινικούς αριθμούς (i, ii, iii, κ.λπ.). Μια επικεφαλίδα θα αναφέρεται στην κύρια ιδέα της παραγράφου ή της ενότητας του κειμένου.

Οι υποψήφιοι πρέπει να αντιστοιχίσουν την επικεφαλίδα στις σωστές παραγράφους ή ενότητες, οι οποίες σημειώνονται αλφαβητικά. Θα υπάρχουν πάντα περισσότερες επικεφαλίδες από ό, τι υπάρχουν παράγραφοι ή ενότητες, έτσι ώστε ορισμένες επικεφαλίδες να μην χρησιμοποιούνται.

Είναι, επίσης, πιθανό ορισμένες παράγραφοι ή ενότητες να μην περιλαμβάνονται στην εργασία. Αυτός ο τύπος εργασίας χρησιμοποιείται με κείμενα που περιέχουν παραγράφους ή ενότητες με συγκεκριμένα θέματα.

Στόχος της άσκησης: Η αντιστοίχιση τίτλων ελέγχει την ικανότητα των υποψηφίων να αναγνωρίζουν την κύρια ιδέα ή το θέμα στις παραγράφους ή τις ενότητες ενός κειμένου και να διακρίνουν τις κύριες ιδέες από τις υποστηρικτικές.

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

6. Matching features

Οι υποψήφιοι πρέπει να αντιστοιχίσουν ένα σύνολο δηλώσεων ή πληροφοριών σε μια λίστα επιλογών. Οι επιλογές είναι μια ομάδα χαρακτηριστικών από το κείμενο.

Οι υποψήφιοι μπορεί να κληθούν να αντιστοιχίσουν διαφορετικά ερευνητικά ευρήματα σε έναν κατάλογο ερευνητών ή χαρακτηριστικά σε ηλικιακές ομάδες, γεγονότα σε ιστορικές περιόδους κ.λπ.

Είναι πιθανό ορισμένες επιλογές να μην χρησιμοποιηθούν και άλλες να χρησιμοποιηθούν περισσότερες από μία φορές. Στις οδηγίες θα αναγράφεται εάν οι επιλογές μπορούν να χρησιμοποιηθούν περισσότερες από μία φορές.

Στόχος άσκησης: Η συγκεκριμένη άσκηση αξιολογεί την ικανότητα των υποψηφίων να αναγνωρίζουν τις σχέσεις και τις συνδέσεις μεταξύ των γεγονότων στο κείμενο και την ικανότητά τους να αναγνωρίζουν απόψεις και θεωρίες.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο με πραγματικές πληροφορίες, όσο και με κείμενα λόγου βασισμένα σε απόψεις.

Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι σε θέση να απομακρύνουν και να σαρώσουν το κείμενο για να εντοπίσουν τις απαιτούμενες πληροφορίες και να διαβάσουν για λεπτομέρειες.

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

7. Matching sentence endings

Στους υποψηφίους δίνεται το πρώτο μισό μιας πρότασης με βάση το κείμενο και τους ζητείται να επιλέξουν τον καλύτερο τρόπο για να το ολοκληρώσουν από μια λίστα πιθανών επιλογών. Θα έχουν περισσότερες επιλογές για να διαλέξουν από όσες ερωτήσεις υπάρχουν.

Οι υποψήφιοι πρέπει να γράψουν την επιστολή που έχουν επιλέξει στο φύλλο απαντήσεων.

Οι ερωτήσεις είναι με την ίδια σειρά με τις πληροφορίες του αποσπάσματος. Δηλαδή, η απάντηση στο πρώτο ερώτημα αυτής της ομάδας θα βρεθεί πριν από την απάντηση στο δεύτερο ερώτημα και ούτω καθεξής.

Αυτός ο τύπος εργασίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τύπο κειμένου.

Στόχος άσκησης: Η αντιστοίχιση των τερματισμών των προτάσεων αξιολογεί την ικανότητα των υποψηφίων να κατανοήσουν τις κύριες ιδέες μέσα σε μια πρόταση.

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

8. Sentence completion

Οι υποψήφιοι ολοκληρώνουν προτάσεις σε έναν δεδομένο αριθμό λέξεων που λαμβάνονται από το κείμενο. Πρέπει να γράψουν τις απαντήσεις τους στο φύλλο απαντήσεων.

Οι οδηγίες θα καταστήσουν σαφές πόσες λέξεις / αριθμούς θα πρέπει να χρησιμοποιούν οι υποψήφιοι στις απαντήσεις τους, π.χ. «ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ / Ή ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ από το απόσπασμα», «ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΜΟΝΟ» ή «ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ».

Εάν οι υποψήφιοι γράψουν περισσότερα από τον αριθμό των λέξεων που ζητήθηκαν, θα χάσουν το βαθμό της άσκησης.

Οι αριθμοί μπορούν να γραφτούν χρησιμοποιώντας αριθμούς ή λέξεις. Οι λέξεις με παύλα υπολογίζονται ως μεμονωμένες λέξεις. Οι ερωτήσεις είναι στην ίδια σειρά με τις πληροφορίες του αποσπάσματος. Δηλαδή, η απάντηση στο πρώτο ερώτημα αυτής της ομάδας θα βρεθεί πριν από την απάντηση στο δεύτερο ερώτημα και ούτω καθεξής.

Στόχος άσκησης: Η άσκηση Sentence completion αξιολογεί την ικανότητα των υποψηφίων να εντοπίζουν λεπτομέρειες/συγκεκριμένες πληροφορίες.

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

9. Summary, note, table, flow-chart completion

Στους υποψηφίους δίνεται μια περίληψη ενός τμήματος του κειμένου και πρέπει να το συμπληρώσουν με πληροφορίες που προέρχονται από το κείμενο.

Η περίληψη θα είναι, συνήθως, μόνο ένα μέρος του αποσπάσματος και όχι το σύνολο.

Οι δεδομένες πληροφορίες μπορεί να έχουν τη μορφή:

  • αρκετών συνδεδεμένων προτάσεων κειμένου (που αναφέρονται ως περίληψη),
  • αρκετών σημειώσεων (που αναφέρονται ως σημειώσεις),
  • ενός πίνακα με ορισμένα από τα κελιά του κενά ή μερικώς κενά (που αναφέρονται ως πίνακας),
  • μιας σειράς πλαισίων ή βημάτων που συνδέονται με βέλη για να δείξουν μια ακολουθία γεγονότων,
  • με ορισμένα από τα πλαίσια ή τα βήματα κενά ή μερικώς κενά (αναφέρεται ως διάγραμμα ροής).

Οι απαντήσεις δεν θα εμφανιστούν απαραίτητα με την ίδια σειρά όπως στο κείμενο. Ωστόσο, συνήθως προέρχονται από ένα τμήμα και όχι από ολόκληρο το κείμενο.

Υπάρχουν δύο παραλλαγές αυτού του τύπου εργασίας. Οι υποψήφιοι μπορεί να κληθούν, είτε να επιλέξουν λέξεις από το κείμενο, είτε να επιλέξουν από μια λίστα απαντήσεων.

Όταν πρέπει να επιλεγούν λέξεις από το χωρίο, οι οδηγίες θα καταστήσουν σαφές πόσες λέξεις/αριθμοί πρέπει να χρησιμοποιούν οι υποψήφιοι στις απαντήσεις τους.

Για παράδειγμα, «ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ / Ή ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ από το απόσπασμα», «ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΜΟΝΟ» ή «ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ».
Εάν οι υποψήφιοι γράψουν περισσότερα από τον αριθμό των λέξεων που ζητήθηκαν, θα χάσουν το σήμα.
Οι αριθμοί μπορούν να γραφτούν χρησιμοποιώντας αριθμούς ή λέξεις. Οι συμβατικές λέξεις δεν ελέγχονται. Οι λέξεις με παύλα υπολογίζονται ως μεμονωμένες λέξεις. Όταν παρέχεται ένας κατάλογος απαντήσεων, αυτές αποτελούνται συχνότερα από μία μόνο λέξη.

Στόχος της άσκησης: Συνοψίζοντας, αξιολογείται η ικανότητα των υποψηφίων να κατανοήσουν τις λεπτομέρειες και / ή τις κύριες ιδέες ενός τμήματος του κειμένου.

Στις παραλλαγές που περιλαμβάνουν μια περίληψη ή σημειώσεις, οι υποψήφιοι πρέπει να γνωρίζουν τον τύπο των λέξεων που θα χωρέσουν σε ένα δεδομένο κενό (για παράδειγμα, αν χρειάζεται ένα ουσιαστικό ή ένα ρήμα κ.λπ.).

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

10. Diagram label completion

Οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώσουν τα κενά σε ένα διάγραμμα, το οποίο σχετίζεται με μια περιγραφή που περιέχεται στο κείμενο.

Οι οδηγίες θα καταστήσουν σαφές πόσες λέξεις / αριθμοί θα πρέπει να χρησιμοποιούν οι υποψήφιοι στις απαντήσεις τους, π.χ. «ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ/Ή ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ από το απόσπασμα», «ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΜΟΝΟ» ή «ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ».

Εάν οι υποψήφιοι γράψουν περισσότερα από τον αριθμό των λέξεων που ζητήθηκαν, θα χάσουν το σήμα.

Οι αριθμοί μπορούν να γραφτούν χρησιμοποιώντας αριθμούς ή λέξεις. Οι συμβατικές λέξεις δεν θα δοκιμαστούν. Οι λέξεις με παύλα υπολογίζονται ως μεμονωμένες λέξεις. Οι απαντήσεις δεν εμφανίζονται απαραίτητα με τη σειρά στο απόσπασμα. Ωστόσο, συνήθως προέρχονται από ένα τμήμα και όχι από ολόκληρο το κείμενο.

Το διάγραμμα μπορεί να είναι κάποιου τύπου μηχανής ή τμημάτων κτιρίου ή οποιουδήποτε άλλου στοιχείου που μπορεί να αναπαρασταθεί εικονογραφικά.
Αυτός ο τύπος εργασίας χρησιμοποιείται συχνά με κείμενα που περιγράφουν διαδικασίες ή με περιγραφικά κείμενα.

Στόχος της άσκησης: Η συμπλήρωση της ετικέτας διαγράμματος αξιολογεί την ικανότητα των υποψηφίων να κατανοήσουν μια λεπτομερή περιγραφή και να τη συσχετίσουν με πληροφορίες που παρουσιάζονται με τη μορφή διαγράμματος.

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

IELTS Academic Writing

Τα θέματα είναι γενικού ενδιαφέροντος και κατάλληλα για υποψηφίους που εισέρχονται σε προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές ή αναζητούν εργασία.

Υπάρχουν δύο εργασίες :

Εργασία 1: Θα σας παρουσιαστεί ένα γράφημα, ένας πίνακας, ένα διάγραμμα, ένα διάγραμμα ροής ή χάρτες και θα σας ζητηθεί να περιγράψετε, να συνοψίσετε ή να εξηγήσετε τις πληροφορίες με δικά σας λόγια. Μπορεί να σας ζητηθεί να περιγράψετε και να εξηγήσετε δεδομένα, να περιγράψετε τα στάδια μιας διαδικασίας, πώς λειτουργεί κάτι ή να περιγράψετε ένα αντικείμενο ή ένα γεγονός.

Εργασία 2: Θα σας ζητηθεί να γράψετε ένα δοκίμιο ως απάντηση σε μια άποψη, επιχείρημα ή πρόβλημα. Οι απαντήσεις και στις δύο εργασίες πρέπει να είναι σε επίσημο στυλ.

Περιγραφή ακαδημαϊκής γραφής IELTS

Μορφή χαρτιού: Υπάρχουν δύο εργασίες γραφής και οι δύο πρέπει να ολοκληρωθούν.

Χρονισμός: 60 λεπτά

Αριθμός ερωτήσεων: 2

Στην πρώτη εργασία, οι υποψήφιοι καλούνται να περιγράψουν ορισμένες οπτικές πληροφορίες (γράφημα/πίνακα/γράφημα/διάγραμμα/διάγραμμα) με δικά τους λόγια. Πρέπει να γράψουν 150 λέξεις σε περίπου 20 λεπτά.

Στην δεύτερη εργασία, οι υποψήφιοι πρέπει να αναπτύξουν μια επιχειρηματολογία πάνω σε ένα θέμα. Πρέπει να γράψουν 250 λέξεις σε περίπου 40 λεπτά.

Οι απαντήσεις πρέπει να περαστούν στο φύλλο απαντήσεων και να είναι γραμμένες στο σύνολό τους. Οι σημειώσεις ή οι κουκκίδες δεν είναι αποδεκτές ως απαντήσεις. Οι υποψήφιοι μπορούν να γράψουν στο χαρτί της ερώτησης, αλλά αυτό δεν μπορεί να ληφθεί από την αίθουσα εξέτασης και δεν θα το δει ο εξεταστής.

Tasks IELTS Writing
Εργασία 1

Στη πρώτη έκθεση, μπορεί να ζητηθεί από τους υποψηφίους να περιγράψουν γεγονότα ή αριθμούς, που παρουσιάζονται σε ένα ή περισσότερα γραφήματα, διαγράμματα ή πίνακες για ένα θέμα.

Επίσης, μπορεί να τους δοθεί ένα διάγραμμα μιας μηχανής, μιας συσκευής ή μιας διαδικασίας και να τους ζητηθεί να εξηγήσουν πώς λειτουργεί.

Θα πρέπει να γράφουν σε ακαδημαϊκό στυλ και να περιλαμβάνουν τα πιο σημαντικά και τα πιο σχετικά σημεία στο διάγραμμα. Ορισμένα δευτερεύοντα σημεία ή λεπτομέρειες ενδέχεται να παραλειφθούν.

Οι υποψήφιοι δεν πρέπει να αφιερώνουν περισσότερο από 20 λεπτά σε αυτήν την εργασία. Τους ζητείται να γράψουν, τουλάχιστον, 150 λέξεις. Εάν η απάντησή τους είναι πολύ σύντομη αυτό θα επηρεάσει αρνητικά τη βαθμολογία.

Οι υποψήφιοι δε θα χάσουν βαθμούς επειδή έγραψαν περισσότερες από 150 λέξεις, απλά θα πρέπει να θυμούνται ότι μια μεγαλύτερη απάντηση στο Writing Task 1 μπορεί να σημαίνει ότι έχουν λιγότερο χρόνο να ξοδέψουν στο Writing test 2, το οποίο συμβάλλει δύο φορές περισσότερο στη συνολική βαθμολογία του Writing.

Οι υποψήφιοι θα πρέπει, επίσης, να θυμούνται ότι θα χάσουν βαθμούς εάν η απάντηση είναι εκτός θέματος ή δεν είναι γραμμένη ως πλήρες, συνδεδεμένο κείμενο.

Εκεί που θα επιβληθεί σοβαρή ποινή είναι στην περίπτωση που αντιληφθούν ότι η έκθεση είναι προϊόν λογοκλοπής (δηλαδή αντιγραφή από άλλη πηγή).

Οι υποψήφιοι πρέπει να γράψουν τις απαντήσεις τους στο φυλλάδιο απαντήσεων.

Αυτή η εργασία αξιολογεί την ικανότητα εντοπισμού των πιο σημαντικών και σχετικών πληροφοριών και τάσεων σε ένα γράφημα, διάγραμμα, πίνακα ή διάγραμμα και την παροχή μιας καλά οργανωμένης επισκόπησης του χρησιμοποιώντας τη γλώσσα με ακρίβεια σε ακαδημαϊκό στυλ.

Αριθμός ερωτήσεων: 1

Εργασία 2

Στο Writing Task 2, οι υποψήφιοι λαμβάνουν ένα θέμα για να γράψουν για ένα ακαδημαϊκό ή επίσημο στυλ. Οι απαντήσεις θα πρέπει να αποτελούν μια διαλεκτική εξέταση των σχετικών ζητημάτων.

Οι υποψήφιοι θα πρέπει να βεβαιωθούν ότι διαβάζουν προσεκτικά την εργασία και παρέχουν πλήρη και σχετική απάντηση. Για παράδειγμα, εάν το θέμα είναι μια συγκεκριμένη πτυχή των υπολογιστών, θα πρέπει να επικεντρωθούν σε αυτήν την πτυχή στην απάντησή τους. Δεν πρέπει απλώς να γράφουν για τους υπολογιστές γενικά.

Οι υποψήφιοι δεν πρέπει να αφιερώνουν περισσότερο από 40 λεπτά σε αυτήν την εργασία. Τους ζητείται να γράψουν, τουλάχιστον, 250 λέξεις και εάν η απάντησή τους είναι πολύ σύντομη, αυτό θα επηρεάσει αρνητικά τη βαθμολογία τους.

Ωστόσο, οι υποψήφιοι δεν θα βαθμολογηθούν αρνητικά επειδή έγραψαν περισσότερες από 250 λέξεις, όμως εάν γράψουν μια πολύ μεγάλη απάντηση μπορεί να μην έχουν χρόνο για έλεγχο και διόρθωση στο τέλος και ορισμένες ιδέες μπορεί να μην σχετίζονται άμεσα με την ερώτηση.

Tο Writing task 2 έχει μεγαλύτερη βαθμολογία από το Writing task 1. Ως εκ τούτου, οι υποψήφιοι που αποτυγχάνουν να προσπαθήσουν να απαντήσουν σε αυτό το έργο θα μειώσουν σημαντικά τις πιθανότητές τους να επιτύχουν ένα καλό Band Score.

Αυτή η εργασία αξιολογεί την ικανότητα παρουσίασης ενός σαφούς, σχετικού, καλά οργανωμένου επιχειρήματος, δίνοντας στοιχεία ή παραδείγματα για την υποστήριξη ιδεών και τη χρήση της γλώσσας με ακρίβεια.

Αριθμός ερωτήσεων: 1

IELTS Academic Writing - Βαθμολόγηση και αξιολόγηση

Κάθε εργασία αξιολογείται ανεξάρτητα. Η αξιολόγηση της Εργασίας 2 έχει μεγαλύτερη βαρύτητα στη βαθμολόγηση από την Εργασία 1.

Οι απαντήσεις αξιολογούνται από πιστοποιημένους εξεταστές του IELTS. Όλοι οι εξεταστές του IELTS κατέχουν σχετικά προσόντα διδασκαλίας και προσλαμβάνονται ως εξεταστές από τα εξεταστικά κέντρα και εγκρίνονται από το British Council ή το IDP: IELTS Australia.

IELTS Speaking (Προφορική εξέταση)

Paper format: Η προφορική εξέταση περιλαμβάνει προφορική συνέντευξη μεταξύ των υποψηφίων και ενός εξεταστή. Καταγράφονται όλες οι προφορικές εξετάσεις.

Χρόνος: 11-14 λεπτά

Μορφή άσκησης: Υπάρχουν τρία μέρη στη διαδικασία της εξέτασης και κάθε μέρος εκπληρώνει μια συγκεκριμένη λειτουργία όσον αφορά το πρότυπο αλληλεπίδρασης, την είσοδο εργασιών και την έξοδο των υποψηφίων.

IELTS Speaking - Μέρη εξέτασης
Μέρος 1 – Εισαγωγή και συνέντευξη

Μορφή άσκησης: Σε αυτό το μέρος, ο εξεταστής συστήνει τον εαυτό του και ελέγχει την ταυτότητα των υποψηφίων.

Στη συνέχεια, κάνουν στους υποψηφίους γενικές ερωτήσεις σχετικά με ορισμένα γνωστά θέματα, όπως το σπίτι, η οικογένεια, η εργασία, οι σπουδές και τα ενδιαφέροντα τους.

Για να διασφαλιστεί η συνέπεια, οι ερωτήσεις προέρχονται από ένα σενάριο. Το πρώτο μέρος διαρκεί 4-5 λεπτά.

Στόχος της άσκησης: Αυτό το μέρος του τεστ επικεντρώνεται στην ικανότητα επικοινωνίας σχετικά με καθημερινά θέματα και κοινές εμπειρίες ή καταστάσεις, απαντώντας σε μια σειρά ερωτήσεων.

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

Μέρος 2 – Παρουσίαση 2 λεπτών

Μορφή άσκησης: Το 2ο μέρος είναι η παρουσίαση. Ο εξεταστής δίνει στους υποψηφίους τη θεματολογία και τους ζητά να μιλήσουν για ένα συγκεκριμένο θέμα, περιλαμβάνει σημεία που πρέπει να καλύψουν στην ομιλία τους και καθοδηγεί τους υποψηφίους να εξηγήσουν μια πτυχή του θέματος.

Στους υποψηφίους δίνεται ένα λεπτό για να προετοιμάσουν την απάντησή τους και τους δίνεται ένα μολύβι και ένα χαρτί για να κρατήσουν σημειώσεις.

Ο εξεταστής ζητά από τους υποψηφίους να μιλήσουν για 1 έως 2 λεπτά, σταματά τους υποψηφίους μετά από 2 λεπτά και κάνει μία ή δύο ερωτήσεις σχετικά με το ίδιο θέμα.

Η αποτελεσματική χρήση των σημείων στα θέματα και η κράτηση σημειώσεων κατά τη διάρκεια του χρόνου προετοιμασίας, θα βοηθήσουν τους υποψηφίους να σκεφτούν τα κατάλληλα πράγματα να πουν, να δομήσουν την ομιλία τους και να συνεχίσουν να μιλούν για 2 λεπτά.

Το μέρος 2 διαρκεί 3-4 λεπτά, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου προετοιμασίας.

Στόχος της άσκησης: Αυτό το μέρος της δοκιμασίας επικεντρώνεται στην ικανότητα να μιλάτε εκτενώς για ένα δεδομένο θέμα (χωρίς περαιτέρω προτροπές από τον εξεταστή), χρησιμοποιώντας την κατάλληλη γλώσσα και οργανώνοντας τις ιδέες με συνέπεια.
Είναι πιθανό ότι οι υποψήφιοι θα πρέπει να αξιοποιήσουν τη δική τους εμπειρία για να ολοκληρώσουν τη μακρά στροφή.

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητή

Μέρος 3 - Συζήτηση

Μορφή άσκησης: Στο Μέρος 3, ο εξεταστής και οι υποψήφιοι συζητούν θέματα που σχετίζονται με το θέμα στο Μέρος 2 με γενικότερο και πιο αφηρημένο τρόπο και, κατά περίπτωση, σε μεγαλύτερο βάθος.

Το μέρος 3 διαρκεί 4-5 λεπτά.

Στόχος της άσκησης: Αυτό το μέρος του test επικεντρώνεται στην ικανότητα έκφρασης και αιτιολόγησης απόψεων, καθώς και ανάλυσης, συζήτησης και εικασίας σχετικά με ζητήματα.

Αριθμός ερωτήσεων: Μεταβλητός

IELTS Speaking - Βαθμολόγηση και αξιολόγηση

Οι προφορικές επιδόσεις αξιολογούνται από πιστοποιημένους εξεταστές του IELTS.

Όλοι οι εξεταστές του IELTS κατέχουν σχετικά προσόντα διδασκαλίας, προσλαμβάνονται ως εξεταστές από τα εξεταστικά κέντρα και εγκρίνονται από το British Council ή το IDP: IELTS Australia.

Τα σημεία αξιολόγησης κατά τη διάρκεια του IELTS Speaking είναι τα εξής:

Ευχέρεια και συνοχή
Αυτό αναφέρεται στην ικανότητα να μιλάμε με ευχέρεια λόγου και να χρησιμοποιούμε τις κατάλληλες συνδετικές λέξεις με τέτοιο τρόπο ώστε το αποτέλεσμα να είναι ένας σωστά δομημένος λόγος.
Λεξιλόγιο
Αυτό το κριτήριο αναφέρεται στο εύρος του χρησιμοποιούμενου υψηλού επιπέδου λεξιλογίου και στην ακρίβεια με την οποία μπορούν να εκφραστούν οι έννοιες που δίνονται για ανάλυση.
Γραμματικό εύρος και ακρίβεια

Αυτό αναφέρεται στο εύρος και την ακριβή και κατάλληλη χρήση του γραμματικού πόρου των υποψηφίων.

Οι βασικοί δείκτες του γραμματικού εύρους είναι το μήκος και η πολυπλοκότητα των προφορικών προτάσεων, η κατάλληλη χρήση των δευτερευουσών προτάσεων και το εύρος των δομών προτάσεων, ειδικά για τη μετακίνηση στοιχείων για εστίαση στην πληροφορία.

Οι βασικοί δείκτες γραμματικής ακρίβειας είναι ο αριθμός των γραμματικών σφαλμάτων σε μια δεδομένη ποσότητα ομιλίας και η επικοινωνιακή επίδραση του σφάλματος.

Προφορά

Αυτό το κριτήριο αναφέρεται στην ικανότητα παραγωγής κατανοητής ομιλίας για την εκπλήρωση των απαιτήσεων της εξέτασης Speaking.

Διασφάλιση ποιότητας

Ιδιώτες και οργανισμοί σε όλο τον κόσμο εμπιστεύονται το IELTS για την αξιοπιστία και τα υψηλά πρότυπα ποιότητας.

Αναγνωρίζεται ότι είναι δίκαιο προς όλους τους εξεταζόμενους, ανεξάρτητα από την εθνικότητα, το πολιτιστικό υπόβαθρο, το φύλο ή τις ειδικές τους ανάγκες.

Γιατί να επιλέξετε τα ASSOS για τη διδασκαλία του πτυχίου αγγλικών IELTS;

Γιατί όλοι εμείς στα ASSOS έχουμε ως πρωταρχικό ρόλο την ικανοποίηση των σπουδαστών μας και γι΄αυτό φροντίζουμε να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή παροχή!

Συγκεκριμένα, το συγκριτικό πλεονέκτημά μας ως προς την διδασκαλία του IELTS είναι ότι έχουμε αποκρυπτογραφήσει και εναρμονιστεί με τις ιδιαιτερότητες του IELTS Test και μπορούμε να απλοποιούμε τη διδακτική διαδικασία.

Επιπλέον, στα ASSOS έχουμε προσαρμόσει το πρόγραμμα διδασκαλίας στις ανάγκες των σπουδαστών μας. Έχουμε παρατηρήσει ότι τα αδύνατα σημεία ενός μαθητή στο IELTS αφορούν κυρίως στο Speaking και το Writing Section και γι΄ αυτό δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση σε αυτές τις δύο ενότητες.

Bonus: Προσφέρουμε δωρεάν στους μαθητές μας καθοδήγηση για τη συγγραφή του Statement of Purpose, καθώς και οδηγίες για τις Συστατικές Επιστολές και το Βιογραφικό!

Πώς βαθμολογείται το IELTS;

Η μέγιστη βαθμολογία που μπορεί να πετύχει κανείς στο IELTS είναι το 9, με το 1 να είναι το χαμηλότερο και το 9 το υψηλότερο.

Η κλίμακα IELTS

Band Score Skill level Περιγραφή
9 Expert user Ο εξεταζόμενος έχει πλήρως λειτουργική γνώση της γλώσσας. Η χρήση της αγγλικής γλώσσας είναι κατάλληλη, ακριβής και άπταιστα και δείχνει πλήρη κατανόηση.
8 Very good user Ο εξεταζόμενος έχει πλήρως λειτουργική γνώση της γλώσσας με μόνο περιστασιακές μη συστηματικές ανακρίβειες και ακατάλληλη χρήση. Μπορεί να παρεξηγήσουν κάποια πράγματα σε άγνωστες καταστάσεις. Διαχειρίζονται καλά τη σύνθετη και λεπτομερή επιχειρηματολογία
7 Good user Ο εξεταζόμενος έχει επιχειρησιακή γνώση της γλώσσας, αν και με περιστασιακές ανακρίβειες, ακατάλληλη χρήση και παρεξηγήσεις σε ορισμένες περιπτώσεις. Γενικά χειρίζονται καλά τη σύνθετη γλώσσα και κατανοούν λεπτομερή συλλογισμό.
6 Competent user Ο εξεταζόμενος έχει αποτελεσματική γνώση της γλώσσας παρά ορισμένες ανακρίβειες, ακατάλληλη χρήση και παρεξηγήσεις. Μπορούν να χρησιμοποιούν και να κατανοούν αρκετά περίπλοκη γλώσσα, ιδιαίτερα σε γνωστές καταστάσεις.
5 Modest user Ο εξεταζόμενος έχει μερική γνώση της γλώσσας και αντιμετωπίζει το γενικό νόημα στις περισσότερες περιπτώσεις, αν και είναι πιθανό να κάνει πολλά λάθη. Θα πρέπει να είναι σε θέση να χειρίζονται βασική επικοινωνία στο δικό τους πεδίο.
4 Limited user Η βασική ικανότητα του εξεταζόμενου περιορίζεται σε γνώριμες καταστάσεις. Συχνά παρουσιάζουν προβλήματα κατανόησης και έκφρασης. Δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν σύνθετη γλώσσα.
3 Extremely limited user Ο εξεταζόμενος μεταφέρει και κατανοεί μόνο το γενικό νόημα σε πολύ οικείες καταστάσεις. Υπάρχουν συχνές βλάβες στην επικοινωνία.
2 Intermittent user Ο εξεταζόμενος έχει μεγάλη δυσκολία να κατανοήσει προφορικά και γραπτά αγγλικά.
1 Non-user Ο εξεταζόμενος δεν έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τη γλώσσα εκτός από μερικές μεμονωμένες λέξεις.
0 Did not attempt the test Ο εξεταζόμενος δεν απάντησε στις ερωτήσεις.

F.A.Q.

Γιατί χρειάζομαι το IELTS;

Μπορείτε να δώσετε αυτό το τεστ αν επιθυμείτε:

  • Nα εκπαιδευτείτε ή να σπουδάσετε σε επίπεδο μικρότερο του προπτυχιακού
  • Nα εργαστείτε ή να εκπαιδευτείτε στην εργασία σας στην Ελλάδα ή σε μια αγγλόφωνη χώρα του εξωτερικού
  • Nα μεταναστεύσετε σε μια αγγλόφωνη χώρα
  • Nα βρείτε καλύτερη θέση εργασίας στη χώρα σας.

Εάν χρειάζεστε βίζα για να εργαστείτε ή να σπουδάσετε σε ένα πανεπιστήμιο της Βρετανίας, τότε σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να χρειαστεί να δώσετε τις εξετάσεις IELTS για UK Visas and Immigration ή IELTS Life Skills.

Ποια είναι η αντιστοίχιση μεταξύ του IELTS και του CERF (Common European Framework of Reference for Languages);

Η κλίμακα βαθμολογίας που εκφράζει την αντιστοίχιση των επιπέδων στο CERF παρουσιάζεται στον παρακάτω πίνακα και είναι κατά προσέγγιση, διότι δεν υπάρχει κάποια ακριβής αντιστοίχιση.

Τι IELTS score πρέπει να πετύχω;

Παρότι στο IELTS test δεν υπάρχει Pass or Fail, το κάθε πανεπιστήμιο ζητάει από τον / την υποψήφιο/α ένα minimum IELTS score, που συνήθως κυμαίνεται μεταξύ 6 και 7.5.

Μία αντιστοίχιση βαθμολογίας - ικανότητας είναι η εξής: Expert user = 9, Very good user = 8, Good user = 7, Competent user = 6, 5 Modest user = 5, Limited user = 4.

Η δυσκολία στο IELTS είναι ότι μπορεί ένα πανεπιστήμιο να ζητάει 7 overall score, αλλά θα πρέπει να μην έχει κάποιος βαθμό μικρότερο από 6.5 σε όλα τα επιμέρους sections.

Δεν μπορείς, για παράδειγμα, να πάρεις Listening 8.5 και Speaking 6 και να θεωρείς ότι έχεις overall score 7.

Πώς θα επιλέξω μεταξύ IELTS και TOEFL;

Για αιτήσεις σε Πανεπιστήμια της Ευρώπης, απαιτείται το IELTS. Είναι ευκολότερο, φθηνότερο και πιο απλό. Αν θέλετε να κάνετε αιτήσεις και στην Αμερική, κατά πάσα πιθανότητα θα πρέπει να δώσετε το TOEFL, το οποίο έχει ισχύ και στην Αμερική και στην Ευρώπη, αλλά είναι δυσκολότερο. Στα ASSOS θα σας βοηθήσουμε να επιλέξετε ποιο πτυχίο είναι κατάλληλο για εσάς. Ωστόσο, θα πρέπει να ενημερωθείτε για το τι προαπαιτεί το Πανεπιστήμιο της επιλογής σας.

Για πόσο καιρό είναι έγκυρα τα scores του IELTS TEST;

Για περίοδο 2 ετών από την ημερομηνία εξέτασης. Κάποιοι οργανισμοί μπορεί να δεχτούν IELTS παλαιότερο των 2 ετών αν ο υποψήφιος αποδείξει ότι έχει διατηρήσει ή και βελτιώσει τα Αγγλικά του από τότε που πήρε IELTS.

Υπάρχουν ειδικές συνθήκες εξέτασης;

Ναι. Δίνεται παραπάνω χρόνος κατά τις εξετάσεις IELTS. Όμως για λόγους προγραμματισμού, θα πρέπει να προσκομίσετε τα δικαιολογητικά 6 εβδομάδες νωρίτερα.

Έχω Proficiency. Πρέπει να δώσω και IELTS;

Όλα τα πανεπιστήμια απαιτούν την εξέταση του IELTS. Ακόμα και το ίδιο το Cambridge.

Ας μην ξεχνάμε ότι το IELTS θεωρείται πιστοποιητικό γλωσσομάθειας και το χρειαζόμαστε για να αποδείξουμε το γλωσσικό μας επίπεδο μία δεδομένη χρονική στιγμή, γι΄αυτό και έχει ισχύ για 2 χρόνια.

Με το IELTS μπορώ να κάνω αιτήσεις και στην Αμερική;

Τα περισσότερα αμερικανικά πανεπιστήμια θέλουν αποκλειστικά το αμερικάνικο τεστ, TOEFL. Κάποια λίγα πανεπιστήμια το δέχονται, επομένως καλύτερα να κοιτάξετε ένα - ένα στα sites των πανεπιστημίων που σας ενδιαφέρουν για να δείτε αν δέχονται το IELTS αντί του TOEFL.

Πως κάνω αίτηση για να δώσω το τεστ;

Η διαδικασία αίτησης συμμετοχής γίνεται ηλεκτρονικά μέσα από το British Council. Στη συνέχεια μπορείτε να εξοφλήσετε τα εξέταστρα μέσω τραπεζικής κατάθεσης.

Πως γίνεται η εξέταση και ποια είναι η διάρκειά της;

Το τεστ δίνεται σε δύο ημέρες: Η μία αφορά τη γραπτή εξέταση (Reading, Listening και Writing) και διαρκεί 2 ώρες και 40 λεπτά, ενώ η άλλη την προφορική εξέταση (Speaking) και διαρκεί περίπου 15 λεπτά.

Πόσο κοστίζει η εξέταση;

Το fee των εξετάσεων είναι 207 ευρώ και πληρώνεται είτε ηλεκτρονικά κατά την εγγραφή για την εξέταση είτε εντός 3 ημερών με τραπεζική κατάθεση.

Πόσα χρόνια διαρκούν τα αποτελέσματα;

Το IELTS έχει ισχύ για 2 χρόνια.

Πότε βγαίνουν τα αποτελέσματα του IELTS Test ;

Τα αποτελέσματα σας γνωστοποιούνται 2 εβδομάδες μετά την ημέρα της εξέτασης (paper-based IELTS) και εντός 5-7 ημερών (computer-based IELTS).

Η μέθοδος ASSOS

  • Η προετοιμασία γίνεται πάνω σε πραγματικά θέματα της εξέτασης IELTS, στα οποία έχουν πρόσβαση όλοι οι σπουδαστές μέσα από την πλατφόρμα e-learning ASSOS Campus.
  • Η προετοιμασία περιλαμβάνει την απαραίτητη ύλη, τη μεθοδολογία, τις στρατηγικές και τεχνικές, καθώς και συνεχή εξάσκηση σε γραπτά τεστ για την εξέταση του IELTS.
  • Η διδασκαλία γίνεται από Specialized IELTS Instructors, οι οποίοι είναι ειδικά εκπαιδευμένοι σε όλες τις ενότητες του τεστ και θα σας υποδείξουν όλες τις ιδιαιτερότητες του τεστ και τη στρατηγική που χρειάζεστε για να πετύχετε το score που επιθυμείτε.

Παρέχουμε εξατομικευμένη & προσωπική καθοδήγηση για την επίλυση αποριών και τη σωστή καθοδήγηση στη διάρκεια της προετοιμασίας.

Εκδηλώστε ενδιαφέρον!
Πτυχίο IELTS

Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου το συντομότερο δυνατό!

Επιλέξτε ώρα επικοινωνίας
*Τα στοιχεία της φόρμας συλλέγονται με σκοπό να επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με το αίτημα σας και δεν χρησιμοποιούνται για κανέναν άλλο σκοπό. Τα δεδομένα είναι σύμφωνα με τον GDPR.